Æret være Kim Nepper Jensens minde
Thread poster: Christine Andersen
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 01:28
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Mar 18, 2010

Kim Nepper Jensen var stifter og administrerende direktør af Oversætterhuset, som nu hører blandt de store oversættelsesbureauer i Danmark. Jeg har aldrig selv arbejdet for firmaet, men ved, at navnet står for visioner og kvalitet.

Det gjorde mig ondt at læse i Jyllands Posten om Kim Nepper Jensens alt for tidlig død den 17. marts 2010.

Mine tanker går til hans kolleger og familie, som vil savne ham.
Æret
... See more
Kim Nepper Jensen var stifter og administrerende direktør af Oversætterhuset, som nu hører blandt de store oversættelsesbureauer i Danmark. Jeg har aldrig selv arbejdet for firmaet, men ved, at navnet står for visioner og kvalitet.

Det gjorde mig ondt at læse i Jyllands Posten om Kim Nepper Jensens alt for tidlig død den 17. marts 2010.

Mine tanker går til hans kolleger og familie, som vil savne ham.
Æret være hans minde!

http://www.oversaetterhuset.dk/Nyheder?ID=187

[Edited at 2010-03-18 14:08 GMT]
Collapse


 
Rikke Stenlev
Rikke Stenlev  Identity Verified
Denmark
Local time: 01:28
English to Danish
+ ...
Chokerende! Mar 18, 2010

Chokerende, trist og alt for tidligt!
Tak fordi du gjorde opmærksom på det.
Rikke


 
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 01:28
English to Danish
+ ...
For tidligt... Mar 18, 2010

Jeg har selv arbejdet på oversætterhuset for nogle år siden og kendte Kim præcist som beskrevet i mindeordet. Chokerende nyhed, især for os, som ikke vidste, at han var syg...

 
Brian Young
Brian Young  Identity Verified
United States
Local time: 16:28
Danish to English
kun 49 aar gammel Mar 18, 2010

Ja, jeg kendte ikke noget til Kim, men det var alt for ung, en rigtig skam. Tak for oplysningen.

 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Æret være Kim Nepper Jensens minde






Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »