Dental-ordbog
Thread poster: inko1234
inko1234
inko1234
Local time: 08:14
German to Danish
+ ...
Nov 20, 2003

Hej.
Er der nogen der ved, hvem der har udgivet tandmedicinsk (dental) en tysk > dansk ordbog, og hvor denne kan bestilles/købes??
På forhånd tak.

C.Christiansen


 
lisevs
lisevs
Local time: 08:14
kender jeg ikke... Dec 1, 2003

hej,

er det en bestemt ordbog du mener? i så fald hvilken (forfatter/forlag etc.)? ville jeg også være interesseret i

jeg er ikke stødt på nogen tosproget ordbog på dette fagområde endnu - desværre.....

vh
lise


 
Edith Goebel
Edith Goebel  Identity Verified
Local time: 08:14
German to Danish
+ ...
Medicinsk og ondotologisk ordbog May 27, 2004

Til August udkommer "Medicinsk og ondotologisk ordbog - dansk-engelsk/enegelsk-dansk" af Morten Pilegaard (muligvis Gyldendal og ikke GAD)
Tysk - dansk overvejer de også at lave. Men med en eng-dan ordbog bliver det da forhåbentligt lidt lett
... See more
Til August udkommer "Medicinsk og ondotologisk ordbog - dansk-engelsk/enegelsk-dansk" af Morten Pilegaard (muligvis Gyldendal og ikke GAD)
Tysk - dansk overvejer de også at lave. Men med en eng-dan ordbog bliver det da forhåbentligt lidt lettere.

http://www.gad.dk/?/bog.asp?id=176179

http://www.medicinordbogen.dk/help/ommedordbog.asp

Jeg glæder mig til August!

Hilsen fra
Edith
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Dental-ordbog






Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »