Dansk stavekontrol til Office 2007
Thread poster: Tina Colquhoun
Tina Colquhoun
Tina Colquhoun  Identity Verified
Local time: 14:09
Danish to English
+ ...
Nov 5, 2009

Hej

Dette henvender sig nok mest til dem, der har købt en engelsk udgave af Office 2007, som nu ikke indeholder dansk stavekontrol (selvom jeg kan se fra lidt research, at nogle derude har købt dansk Office 2007, som ikke indeholdt dansk stavekontrol - kan det være rigtigt??). Hvordan har I fået fat i en dansk stavekontrol? Med tredjepartssoftware? Eller har I købt Office 2007 Language Pack til dansk? Den køber jeg gerne, men jeg har ikke lyst til at installere noget, der så
... See more
Hej

Dette henvender sig nok mest til dem, der har købt en engelsk udgave af Office 2007, som nu ikke indeholder dansk stavekontrol (selvom jeg kan se fra lidt research, at nogle derude har købt dansk Office 2007, som ikke indeholdt dansk stavekontrol - kan det være rigtigt??). Hvordan har I fået fat i en dansk stavekontrol? Med tredjepartssoftware? Eller har I købt Office 2007 Language Pack til dansk? Den køber jeg gerne, men jeg har ikke lyst til at installere noget, der så gør, at alle menuer og hele miljøet bliver dansk.

Er der nogen, der har erfaring med dette idiotiske problem?

Tina
Collapse


 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 15:09
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Language Pack ændrer ikke på miljøet Nov 5, 2009

Selv foretrækker jeg egentlig at bruge den danske udgave og tastatur osv...

Men jeg har det fra min mand/guru, som kender flere folk, der ligesom dig foretrækker den engelske. En Language Pack ændrer ikke på hovedmiljøet, eller i hvert fald ikke i de tidligere udgaver.


 
Lise Leavitt
Lise Leavitt  Identity Verified
United States
Local time: 09:09
Member (2008)
Danish to English
+ ...
Separat køb Nov 5, 2009

Hej Tina,

Jeg har købt en engelsk udgave af Word 2007 i USA. I pakken lå der et tilbud til supplerende language packs, så efter at have installeret Office, købte jeg den danske sprogpakke separat.
Der ændres ikke på menu eller miljø med mindre du selv vælger at gøre det i indstillingerne til SW.

Beskrivelse af tilbudet:

"With MO Language Pack 2007, you can toggle between English and a second language - instantly see the ribbon, proofing tools
... See more
Hej Tina,

Jeg har købt en engelsk udgave af Word 2007 i USA. I pakken lå der et tilbud til supplerende language packs, så efter at have installeret Office, købte jeg den danske sprogpakke separat.
Der ændres ikke på menu eller miljø med mindre du selv vælger at gøre det i indstillingerne til SW.

Beskrivelse af tilbudet:

"With MO Language Pack 2007, you can toggle between English and a second language - instantly see the ribbon, proofing tools and help in your preferred language"

Så du kan roligt købe ekstra sprogpakker =)

Mvh
Lise
Collapse


 
Tina Colquhoun
Tina Colquhoun  Identity Verified
Local time: 14:09
Danish to English
+ ...
TOPIC STARTER
Tusind tak skal I have! Nov 7, 2009

Jeg må nok bare se at få bestilt den sprogpakke...

Tina


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Dansk stavekontrol til Office 2007






Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »