Jeg bliver den nye Moderator!
Thread poster: Christine Andersen
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 01:23
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Aug 3, 2009

Goddag allesammen!

Jeg behøver vist ikke præsentere mig selv som sådan for ret mange her i det danske forum... Men fra nu af bliver der en omrokering en gang om året i moderatorholdet på Proz.com, og I har måske lagt mærke til, at vi 'står af' allesammen fra rollen som moderators for at give andre en chance for at komme til. Jeg var en af de heldige, der blev inviteret til at blive et år mere, og selvfølgelig sagde jeg ja.

Til næste år bliver det så min tu
... See more
Goddag allesammen!

Jeg behøver vist ikke præsentere mig selv som sådan for ret mange her i det danske forum... Men fra nu af bliver der en omrokering en gang om året i moderatorholdet på Proz.com, og I har måske lagt mærke til, at vi 'står af' allesammen fra rollen som moderators for at give andre en chance for at komme til. Jeg var en af de heldige, der blev inviteret til at blive et år mere, og selvfølgelig sagde jeg ja.

Til næste år bliver det så min tur til at trække mig, og moderators er jo frivillige - så er det bare om at melde jer til Jared, hvis der er nogen, som er interesseret!

Men i mellemtiden glæder jeg mig til tjansen, og vi ses!


Christine
Collapse


 
Michele Fauble
Michele Fauble  Identity Verified
United States
Local time: 17:23
Member (2006)
Norwegian to English
+ ...
"Jeg bliver den nye Moderator!" Aug 3, 2009

Gratulerer! Jeg kan ikke tenke meg noen mer egnet.

 
Birthe Omark
Birthe Omark  Identity Verified
Denmark
Local time: 01:23
Member (2006)
French to Danish
+ ...
Tillykke med jobbet .. Aug 5, 2009

Det kan du jo så fortælle mere om, når vi ses til powwow.

Dejligt med én tæt på, somkommer godt ind i alle Proz-mekanismerne.

Hilsen Birthe


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Jeg bliver den nye Moderator!






Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »