Off topic: ATA konference i New York d 28. okt
Thread poster: Alice Wolfe, DDS (X)
Alice Wolfe, DDS (X)
Alice Wolfe, DDS (X)  Identity Verified
United States
Local time: 14:55
English to Danish
+ ...
Aug 2, 2009

Jeg ville bare lige høre, om der er nogen, der har tænkt sig at tage med til ATA konferencen iår. Jeg har selv tænkt mig at tage med, men det er selvfølgelig ulige nemmere for mig bare at tage toget fra Boston til New York end det er for folk, der fx. skal flyve over Atlanterhavet. Jeg ved, at mange danske oversættere bosiddende i USA tager med iår, fordi det er i NY, og fordi det er 50. jubilæet for ATA konferencen. Og det kunne være hyggeligt at møde vores danske kollegaer from the o... See more
Jeg ville bare lige høre, om der er nogen, der har tænkt sig at tage med til ATA konferencen iår. Jeg har selv tænkt mig at tage med, men det er selvfølgelig ulige nemmere for mig bare at tage toget fra Boston til New York end det er for folk, der fx. skal flyve over Atlanterhavet. Jeg ved, at mange danske oversættere bosiddende i USA tager med iår, fordi det er i NY, og fordi det er 50. jubilæet for ATA konferencen. Og det kunne være hyggeligt at møde vores danske kollegaer from the old country, eller hvor I nu måtte befinde jer.

Selv har jeg været med to gange tidligere, og det største udbytte for mig har nok været det sociale. At møde alle dem, man hidtil kun kendte fra emails og telefon, hvad enten det er kolleger eller folk fra oversættelsesbureauer, har været enormt sjovt og bidraget til, at man blandt andet opnår den personlige kontakt til mange kunder.

Og der er noget stort i at opleve, at selv om man kan føle sig isoleret, når man sidder derhjemme og arbejder, så er man alligevel en del af en stor gruppe med fælles interesser og mål.

Og så er New York jo til hver en tid en spændende by at besøge.

Ses vi?

[Edited at 2009-08-02 19:16 GMT]
Collapse


 
Susmi Rosenthal
Susmi Rosenthal  Identity Verified
Canada
Local time: 12:55
Member (2007)
English to Danish
+ ...
Satser da på det!! Aug 2, 2009

Det håber jeg, hotellet er da booket indtil videre, kunne være så hyggeligt)

 
Lingua DK
Lingua DK  Identity Verified
Denmark
Local time: 20:55
English to Danish
+ ...
Helt klart Aug 2, 2009

Både hotel og konference er booket. Jeg har ikke været med tidligere og glæder mig til at møde kolleger fra hele verden. Det bliver helt sikkert en stor oplevelse - og N.Y. er jo ikke det væste sted, man kan opholde sig

Susanne


 
Alice Wolfe, DDS (X)
Alice Wolfe, DDS (X)  Identity Verified
United States
Local time: 14:55
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Alle tiders... Aug 3, 2009

Nej, hvor godt, Susmi og Susanne. Jeg glæder mig meget til at se jer begge

 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


ATA konference i New York d 28. okt






Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »