Salg af bog i udlandet
Thread poster: Marianne Dahl
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 08:10
Member (2002)
English to Danish
+ ...
Jun 3, 2009

Hej alle

Jeg har fået en forespørgsel fra en forfatter i mit netværk, der har udgivet en bog på dansk og engelsk angående rygsmerter, gigtproblemer og hovedpine.

Bogen er oversat og klar til salg i udlandet. Salget er i fuld gang her i Danmark af den danske udgave (der er allerede solgt 30.000 eksemplarer).

Jeg vil benytte dette udmærkede forum til at høre, om der er nogen af jer, der har kontakter - f.eks. udenlandske forlag/internetportaler, som
... See more
Hej alle

Jeg har fået en forespørgsel fra en forfatter i mit netværk, der har udgivet en bog på dansk og engelsk angående rygsmerter, gigtproblemer og hovedpine.

Bogen er oversat og klar til salg i udlandet. Salget er i fuld gang her i Danmark af den danske udgave (der er allerede solgt 30.000 eksemplarer).

Jeg vil benytte dette udmærkede forum til at høre, om der er nogen af jer, der har kontakter - f.eks. udenlandske forlag/internetportaler, som kunne være interesseret i salg af den engelske udgave af bogen.

Marianne
Collapse


 
Jande
Jande  Identity Verified
Australia
Local time: 16:10
Danish to English
+ ...
Proeve Penguin Aug 24, 2009

Jeg ved ikke noget om det, men i Australien er Penguin den storste forlag.

http://www.penguin.com.au/

[Edited at 2009-08-24 04:52 GMT]


 
Hannah Dorthea Nielsen
Hannah Dorthea Nielsen  Identity Verified
Denmark
Local time: 08:10
German to Danish
+ ...
Kontakt i Australien, der kan markedsføre i Europa Sep 14, 2009

www.uniqueaustralian.com

Foretagendet ledes med stor personlig energi af Heidi, der er gift i Australien. Hun har selv arbejdet sig ind på bogmarkedet i Danmark og Tyskland med udgivelse af bøger om at få babyer til at sove. Så hun har ret friske kontakter og strukturer på plads.

Hannah


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Salg af bog i udlandet






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »