https://www.proz.com/forum/danish/122224-ny_gruppe_for_danske_overs%C3%A6ttere_p%C3%A5_facebook.html&phpv_redirected=1

Ny gruppe for danske oversættere på facebook
Thread poster: Jørgen Madsen
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 07:58
English to Danish
+ ...
Dec 3, 2008

Dette er blot en orientering om, at jeg har oprettet en gruppe, der hedder "Danske oversættere" på facebook, som på få dage er kommet op på 25 medlemmer. Ordet er frit, og alle med tilknytning til oversættelsesbranchen er velkomne til at deltage i gruppen.

 
Signe Golly
Signe Golly  Identity Verified
Denmark
Local time: 07:58
English to Danish
+ ...
Kan ikke finde gruppen :-/ Sep 15, 2013

Hej Jørgen
Jeg har søgt efter gruppen på fb, efter den blev omtalt ved powwow'et i weekenden (du var savnet), men jeg kan simpelthen ikke finde den!
Vil du evt. linke til den her eller måske sende mig en invitation på fb?
På forhånd tak!
Måske ses vi til næste år - i Odense!


 
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 07:58
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Gruppen er hemmelig Sep 15, 2013

Hej Signe

Det skyldes, at gruppen - efter en afstemning blandt medlemmer - er hemmelig, bla. fordi vi så uden konsekvenser kan svine vores kunder til

Jeg kan kun sende en invitation til venner, så vi bliver nødt til at blive FB-venner først. Du kan finde mig via min email: [email protected]. Derefter sender jeg en invitation.

Dejligt at h�
... See more
Hej Signe

Det skyldes, at gruppen - efter en afstemning blandt medlemmer - er hemmelig, bla. fordi vi så uden konsekvenser kan svine vores kunder til

Jeg kan kun sende en invitation til venner, så vi bliver nødt til at blive FB-venner først. Du kan finde mig via min email: [email protected]. Derefter sender jeg en invitation.

Dejligt at høre, at jeg var savnet

Mvh Jørgen

PS Hvis andre ønsker at være medlem af gruppen, kan de bruge samme fremgangsmåde med at anmode om at blive ven med mig.
Collapse


 
Rasmus Drews
Rasmus Drews  Identity Verified
Local time: 07:58
English to Danish
+ ...
Anmodning Sep 17, 2013

Har også sendt en anmodning

 
Barbara Østergaard
Barbara Østergaard
Denmark
Local time: 07:58
English to Danish
+ ...
Anmodning om medlemskab Sep 18, 2013

Hej Jørgen

Jeg har også sendt dig en anmodning.

Vh Barbara

--o0o--

Der var jeg lige hurtig nok. Der er alt for mange Jørgen Madsen'er på FB. Kan du ikke invitere mig? Jeg går under samme navn som her: Barbara Østergaard Bernhard

[Edited at 2013-09-18 06:53 GMT]

[Edited at 2013-09-18 06:54 GMT]


 
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 07:58
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Barbara: søg på min email Sep 18, 2013

Jeg opgav min email netop fordi den er unik

 
Jens Lober
Jens Lober  Identity Verified
Denmark
Local time: 07:58
English to Danish
Jeg vil også gerne være med i hulen ... Sep 27, 2013

Hej Jørgen

Har sendt dig en venneanmodning på FB.

Mvh
Jens


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Ny gruppe for danske oversættere på facebook






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »