Stambord på Sjælland?
Thread poster: Jørgen Madsen
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 06:40
English to Danish
+ ...
Sep 12, 2008

Nu skal vi vel ikke have baghjul af jyderne (er godt nok selv oprindelig jyde), så jeg vil høre, om der er stemning for at arrangere et stambord hér på Sjælland? Der burde der egentlig være grundlag for. Igen vil jeg foreslå Roskilde som den logistisk logiske lokalitet.

Mvh Jørgen


 
Marianne Dahl
Marianne Dahl  Identity Verified
Denmark
Local time: 06:40
Member (2002)
English to Danish
+ ...
What an excellent idea .. Sep 12, 2008

Det kunne da være hyggeligt, hvis vi kan finde et sted, hvor vi kan mødes en gang om måneden, hvis vi er i nærheden.

mvh. Marianne


 
Marianne Sorensen
Marianne Sorensen  Identity Verified
Denmark
Local time: 06:40
English to Danish
+ ...
God idé Sep 22, 2008

Det vil jeg også gerne være med til - det er jo hurtigt at komme til Roskilde (det kunne måske også være i København en gang imellem, så kunne vi måske se nogle nye ansigter).

 
Tine Wanning
Tine Wanning  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 05:40
Member (2006)
English to Danish
+ ...
Meget gerne Sep 29, 2008

Jeg vil i hvert fald gerne komme hvis jeg ellers er i København, og det er jeg jævnligt.

mvh
Tine


 
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 06:40
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Hvilken dag, hvilket tidspunkt? Sep 30, 2008

Ok, omend det måske bliver en lidt spæd start, så synes jeg, at vi skal prøve at finde en dag og et tidspunkt, vi kan blive enige om. Jeg er græsk-katolsk i den retning.

Jeg kender ikke så meget til caféer i Roskilde, men måske har andre nogle ideer?

Jørgen


 
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 06:40
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Hvad med den 28. november? Nov 2, 2008

Det er muligvis et dårligt tidspunkt at starte mht. julefrokoster osv., men vi kunne jo prøve. Så hvad med om vi mødes på cafeen Ce-Ci (Stændertorvet 8 i Roskilde, lige over for domkirken og ved siden af boghandlen). Kl. 19 eller 19.30?

Mvh Jørgen


 
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 06:40
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Vi holder fast ved 28/11 på Ce-ci Nov 20, 2008

Hej igen

Nogle har meldt, at de kunne, andre, at de ikke kunne, men der skal jo træffes en beslutning, så vi holder fast ved nævnte tid og sted. Jeg håber, at der kommer andre end mig? Giv gerne besked, hvis du kommer...


 
Mette Melchior
Mette Melchior  Identity Verified
Sweden
Local time: 06:40
English to Danish
+ ...
Kan desværre ikke alligevel... Nov 25, 2008

Hej Jørgen og I andre,

Jeg kan desværre ikke alligevel på fredag, da jeg skal til en fødselsdag. Det virker også som om folk måske har for travlt lige pt., da der ikke har været så megen respons?

Det er ellers et godt initiativ og kunne være hyggeligt. Håber jeg kan være med en anden gang.

Ellers god december til alle og glædelig jul , når vi kommer så langt


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Stambord på Sjælland?






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »